lunes, 5 de mayo de 2008

Documentales sociales en Lena

EL CONCEJO de Lena acogerá desde el próximo miércoles el festival ADocS Asturias, Documental Social, Solidario, Sostenible.
Una cita internacional que celebra su primera edición y que se centrará en la proyección de cintas de temática social y solidaria con el objetivo de acercar las acciones de cooperación así como la realidad de otras culturas.

El teatru Vital Aza de la Pola L.lena va acoyer dende'l 7 de mayu el festival de cine documental ADOCS, que va esibir una docena de documentales hasta'l prósimu 10 de mayu. El festival ta organizáu pola Conceyalía de Cultura del Conceyu de L.lena y l’Asociación ProDocumentales Cine y TV. Tamién participa na organización l'Axencia Asturiana de Cooperación al Desarrollu y la Corrdinadora d'ONGD. Les obres presentaes nes festival tienes una temática que xira alredor de lo social, lo solidario y lo sostenible.El día 8 de mayu van proyectase " Cuba: otra globalización posible", "Hartos Evos hay aquí: Los cocaleros del Chapare", "Comadronas, guardianes de salud" y "Comandante". El día 9 va ser el turunu de: "La tierra prometida", "La lucha del agua" y "Madres". El día 10 va proyectase "El Astillero".Amás durante'l festival van cellebrase un piñu d'actividaes ente les que s'ufierten meses redondes y un taller de creación de documentales nel que van participar un grupu d'espertos internacionales.

No hay comentarios:

Popular Posts